5 клас

Урок 24. Алгоритми з повторенням. Цикли з лічильником.
Мета: навчитися а розрізняти структури  повторення в алгоритмах із  життя та навчальної діяльностінавчитися створювати алгоритми з повторенням у вигляді послідовності команд  виконавця  середовища Скретч.
І. Повторити,  узагальнити. 
ІІ.   Відеоурок


ІІІ. Опрацювати презентацію


ІV. Практичне завдання
  • Скласти програму, яка малює орнамент.


Тема 2.Мережеві технології та Інтернет

Урок 8. Комп'ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок.
  • Після цього заняття потрібно вміти:

    • Розуміти поняття комп'ютерної мережі. 
    • Пояснювати відмінність між глобальною та локальною комп'ютерними мережами.
    • Використовувати мережеві папки для обміну файлами та їх зберігання.
  • Подивитися відео або презентацію та скласти у зошиті стислий конспект основних понять теми.
  • Виконай інтерактивну вправу

Дізнайся більше
ü Спробуйте з'єднати комп'ютери у мережу: ps://netwalk.github.io/
ü Чи знаєшь ти як Інтернет потрапляє до твоєї домівки? 
ü Що таке сервер і як виглядає серверна?

Фізкультхвилинка                Завантажити
Урок 9. Пошук інформації в Інтернеті 

Інтерактивна презентація "Випробування"       Завантажити

 




Для великого екрану перейти за посиланням 
https://www.thinglink.com/scene/1063765341496147970

Урок 10. Безпечне користування Інтернетом


Для великого екрану перейти за посиланням

https://www.thinglink.com/scene/1064198852677992450

Урок 12. Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету. Практична робота 3.
  • Продивитися презентацію з теми уроку:


Підсумкові тестові завдання з теми "Мережеві технології та Інтернет"

 

Тема 3. Опрацювання текстових даних
 
Урок 7. Опрацювання текстових даних

  • Відеоурок

  • Інтерактивні вправи

  
Вправа 2

 

Після опрацювання матеріалів уроку, гадаю, ти зможешь відповісти на наступні запитання:

  1. Що таке текстовий документ?
  2. Як називаються програми для роботи з текстовими документами?
  3. Що таке текстовий редактор?
  4. Що таке текстовий процесор?
  5. Як створити  Документ Microsoft Word?
  6. Яке розширення мають документи Microsoft Word?

Урок 8. Введення, редагування та форматування символів і абзаців
  • Відеоурок
  • Презентація


Примітка: щоб ввести апостроф, утримуємо ліву клавішу Alt по черзі натискуємо 3, потім 9 малої цифрової клавіатури. Відпускаємо клавіши -  отримуємо апостроф.

Урок 1. Інформація, дані,  повідомлення. Інформаційні процеси та системи. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.


Інтерактивна вправа №1




Інтерактивна вправа №2

Інтерактивна вправа №3


Урок 6. Операційна система та її інтерфейс.
  





Урок 7. Файли та папки. Операції над ними.



ІІ семестр





Урок 22. Складання та виконання лінийних алгоритмів у середовищі програмування.

Сцена у Scratct  - це координатна площина. Розмір сцени в Scratch дорівнює 480х360 пікселів, а початкова точка системи координат знаходиться в центрі. Тому у правого краю значення x = 240, у лівого x = -240, у верхнього у= 180, у нижнього у = -180.



 Використовуючи команду "ковзати" складіть програму, яка малює першу букву вашого імені. Завантажити Скретч можна з блога з вкладинці 6 класу.


Зверніть увагу, що координати мишки можна дізнатися під сценою.
Приклад малювання букви М.


Урок 23. Алгоритми з розгалуженнями

I. Повторення



II. Опрацювати презентацію



ІІІ. Практична робота Ігровий проект «Танчики»
IV. Тестове завдання "Алгоритми з розгалуженням"



V. Віртуальна дошка


Сделано на Padlet




Урок 25. Цикл з умовою

І. Відеоурок


 
 


 
 
 
 


Урок 27. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі програмування.
  • Мета: закріпити навички складання алгоритмів з розгалуженням у   середовищі Скретч.
І. Відеоурок. Створення комп'ютерної гри "Краплинка та вогонь".







Урок 13. Урок-подорож

Мета: навчитися керувати подорожами віртуальними музеями, розвивати ерудицію, допитливість.


Урок 31. Цикли з умовою

Виконай інтерактивні вправи (перейди за посиланням):



Коментарі

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки